Bayern Monachium ogłosił wczoraj początek współpracy z Apple – oficjalnym serwisem muzycznym klubu będzie od teraz Apple Music. W serwisie będą pojawiły się specjalnie wybrane dla piłkarzy utwory i playlisty, np. “motywujące przed spotkaniem, uskrzydlające w czasie treningu lub pozwalające jeszcze bardziej delektować się zwycięstwem”. Oczywiście będą one dostępne dla wszystkich subskrybentów serwisu. W przyszłości w Apple Music znajdziemy też przygotowane przez klub wideo.
Pierwsza playlista, zawierająca 18 utworów i nazwana “Przedmeczowe pewniaki” jest już dostępna.
Pod koniec ubiegłego roku Apple Music przygotowało we współpracy z Deutsche Telekom reklamę serwisu, w której wystąpił jeden z piłkarzy bawarskiego klubu – Mats Hummels.
Bayern ogłosił też, że Beats by Dr. Dre będą dalej oficjalnymi słuchawkami klubu.
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Przeczytaj też:
- WiFi Calling i VoLTE dostępne na iPhone’ach w T-Mobile (szczegóły)
- Apple udostępnia watchOS 3.2 beta 1 z Theater Mode i SiriKit
- Czy APFS przyspieszy iPhone’a (i inne urządzenia)?
Źródło: FC Bayern