Rynek smartwatchy to cały czas rozwijająca się maszyna biznesowa. Jak wynika z raportu Canalys, napędza ją Apple, które tylko w drugim kwartale tego roku załadowało do pieca 3,5 miliona sprzedanych Apple Watchy. To aż o 30% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.
Mimo tego, udział zegarków Apple w całym rynku smartwatchy zmalał z 43% do 34%. Tu spadek wydaje się być duży, ale 30-procentowy wzrost przy ciągle pojawiających się nowych modelach smart zegarków to nadal imponujący wynik.
Sprzedaż winduje do góry Apple Watch Series 3 z LTE. Okazał się on hitem w Azji, w tym w Chinach, które – delikatnie mówiąc -nie są dla Apple najłatwiejszym rynkiem: sprzedało się tam ponad 250 000 urządzeń, z czego 60% stanowiły modele z łącznością komórkową.
Pamiętajmy, że zbliża się premiera nowego Apple Watch Series 4 z większym niż dotychczas ekranem, który może być jeszcze większym hitem niż Apple Watch 3 z LTE.
Inteligentna listwa zasilająca Koogeek O1EU z HomeKit – pierwsze wrażenia
Zobacz także:
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: Canalys