th

Apple Watch nadal hitem na rynku smartwatchy – 3,5 miliona sprzedanych urządzeń w drugim kwartale 2018 i 30% wzrostu

Rynek smartwatchy to cały czas rozwijająca się maszyna biznesowa. Jak wynika z raportu Canalys, napędza ją Apple, które tylko w drugim kwartale tego roku załadowało do pieca 3,5 miliona sprzedanych Apple Watchy. To aż o  30% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Mimo tego, udział zegarków Apple w całym rynku smartwatchy zmalał z 43% do 34%. Tu spadek wydaje się być duży, ale 30-procentowy wzrost przy ciągle pojawiających się nowych modelach smart zegarków to nadal imponujący wynik.

Sprzedaż winduje do góry Apple Watch Series 3 z LTE. Okazał się on hitem w Azji, w tym w Chinach, które – delikatnie mówiąc -nie są dla Apple najłatwiejszym rynkiem: sprzedało się tam ponad 250 000 urządzeń, z czego 60% stanowiły modele z łącznością komórkową.

Pamiętajmy, że zbliża się premiera nowego Apple Watch Series 4 z większym niż dotychczas ekranem, który może być jeszcze większym hitem niż Apple Watch 3 z LTE.

Przeczytaj: Kiedy w Polsce będzie dostępny Apple Watch z łącznością komórkową? Czy eSIM będzie dla operatorów tym, czym Apple Pay dla banków?

Inteligentna listwa zasilająca Koogeek O1EU z HomeKit – pierwsze wrażenia

Zobacz także:

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Źródło: Canalys

Apple Watch nadal hitem na rynku smartwatchy – 3,5 miliona sprzedanych urządzeń w drugim kwartale 2018 i 30% wzrostu was last modified: lipiec 27th, 2018 by Łukasz Bernaczyk
Disqus Comments Loading...
SHARE
Opublikowane przez
Łukasz Bernaczyk