Apple Watch nadal hitem na rynku smartwatchy – 3,5 miliona sprzedanych urządzeń w drugim kwartale 2018 i 30% wzrostu

Łukasz Bernaczyk   27 lipca 2018

Apple Watch

Rynek smartwatchy to cały czas rozwijająca się maszyna biznesowa. Jak wynika z raportu Canalys, napędza ją Apple, które tylko w drugim kwartale tego roku załadowało do pieca 3,5 miliona sprzedanych Apple Watchy. To aż o  30% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.

berrolia

Mimo tego, udział zegarków Apple w całym rynku smartwatchy zmalał z 43% do 34%. Tu spadek wydaje się być duży, ale 30-procentowy wzrost przy ciągle pojawiających się nowych modelach smart zegarków to nadal imponujący wynik.

Wykres: sprzedaż Apple Watch

Sprzedaż winduje do góry Apple Watch Series 3 z LTE. Okazał się on hitem w Azji, w tym w Chinach, które – delikatnie mówiąc -nie są dla Apple najłatwiejszym rynkiem: sprzedało się tam ponad 250 000 urządzeń, z czego 60% stanowiły modele z łącznością komórkową.

Pamiętajmy, że zbliża się premiera nowego Apple Watch Series 4 z większym niż dotychczas ekranem, który może być jeszcze większym hitem niż Apple Watch 3 z LTE.

Przeczytaj: Kiedy w Polsce będzie dostępny Apple Watch z łącznością komórkową? Czy eSIM będzie dla operatorów tym, czym Apple Pay dla banków?

Inteligentna listwa zasilająca Koogeek O1EU z HomeKit – pierwsze wrażenia

Zobacz także:

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Źródło: Canalys

mophie dual wireless charging pad - najlepsza na rynku podwójna ładowarka bezprzewodowa

Łukasz Bernaczyk

Swoją przygodę z Apple zaczął w 1992 r. od Macintosha Classic. Od tego czasu wierny użytkownik i fan marki z Cupertino. Gadżeciarz, miłośnik amerykańskiej koszykówki, szachów i podróży. W wolnych chwilach eksperymentuje z elektroniką, niejednokrotnie z sukcesami.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: