Samsung przyznał dzisiaj oficjalnie, że Galaxy S9 sprzedaje się słabo (“slow sales”), słabiej niż się spodziewano.
Przyczyniło się to do dużego spadku zysków Samsung Mobile – aż o 34% w porównaniu z poprzednim rokiem.
Tydzień temu Koreańczycy pokazali serię reklam S9, w których nabijają się z iPhone’a X. Tak, tego smartfona, który sprzedaje się rewelacyjnie, w dużo większych ilościach niż flagowiec Samsunga.
Te absurdalne, głupie reklamy, w kontekście słabej sprzedaży S9 wyglądają jeszcze bardziej idiotycznie, nie?
Jak pisałem wcześniej: w Seulu dalej nie rozumieją, że Apple sprzedaje tak dużo smartfonów WŁAŚNIE DLATEGO, że podejmuje odważne decyzje (np. o usunięciu minijacka czy zastosowaniu wycięcia), a nie pomimo tego.
Samsungowi, pozostaje tylko tworzenie uszczypliwych reklam, żeby odwrócić uwagę od słabej sprzedaży swoich flagowców.
Śmiech przez łzy.