Samsung przyznaje, że Galaxy S9 sprzedaje się bardzo słabo. Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni

Tomek Czech   31 lipca 2018

Samsung przyznał dzisiaj oficjalnie, że Galaxy S9 sprzedaje się słabo (“slow sales”), słabiej niż się spodziewano.

Przyczyniło się to do dużego spadku zysków Samsung Mobile – aż o 34% w porównaniu z poprzednim rokiem.

berrolia

Tydzień temu Koreańczycy pokazali serię reklam S9, w których nabijają się z iPhone’a X. Tak, tego smartfona, który sprzedaje się rewelacyjnie, w dużo większych ilościach niż flagowiec Samsunga.

Te absurdalne, głupie reklamy, w kontekście słabej sprzedaży S9 wyglądają jeszcze bardziej idiotycznie, nie?

Jak pisałem wcześniej: w Seulu dalej nie rozumieją, że Apple sprzedaje tak dużo smartfonów WŁAŚNIE DLATEGO, że podejmuje odważne decyzje (np. o usunięciu minijacka czy zastosowaniu wycięcia), a nie pomimo tego.

Samsungowi, pozostaje tylko tworzenie uszczypliwych reklam, żeby odwrócić uwagę od słabej sprzedaży swoich flagowców.

Śmiech przez łzy.

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: