Apple rozpoczyna wsparcie dla niezależnych, nieautoryzowanych serwisów

Łukasz Bernaczyk   30 sierpnia 2019

Do niedawna wydawało się, że Apple nie jest za bardzo po drodze z nieautoryzowanymi punktami serwisowymi. Można było odnieść wrażenie, że firma z Cupertino wręcz walczyła z tego rodzaju instytucjami. Teraz sytuacja odwróciła się o 180 stopni – Apple uruchomiło program wsparcia dla niezależnych punktów napraw swojego sprzętu.

berrolia

Program wsparcia dla niezależnych serwisów

Wsparcie dla niezależnych punktów serwisowych sprzętu Apple, świadczących naprawy pogwarancyjne działa na razie wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych, jednak z czasem ma objąć też inne państwa.

Program polega na wyposażeniu niezależnych serwisów zarówno w oryginalne części zamienne, jak i w odpowiednie narzędzia, sprzęt, instrukcje oraz oprogramowanie diagnostyczne.

Dotychczas wszystkie powyższe zasoby były zarezerwowane wyłącznie dla autoryzowanych serwisów Apple.

Warunki przystąpienia do programu

Co najważniejsze, przystąpienie do omawianego programu jest darmowe, jednak dany punkt napraw musi spełnić kilka wymogów:

  • punkt musi być zarejestrowaną działalnością gospodarczą, której istnienie można sprawdzić;
  • przynajmniej jeden z techników punktu napraw musi posiadać certyfikat Apple;
  • firma musi posiadać przynajmniej jedną siedzibę w handlowej dzielnicy miasta i nie może być to mieszkanie/dom prywatny.

Zobacz też: Wszystkie aktualne programy naprawcze dla Twojego MacBooka (Pro/Air/12”)

Link Me Air – innowacyjny bezprzewodowy powerbank z nano-przyssawkami

Źródło

Łukasz Bernaczyk

Swoją przygodę z Apple zaczął w 1992 r. od Macintosha Classic. Od tego czasu wierny użytkownik i fan marki z Cupertino. Gadżeciarz, miłośnik amerykańskiej koszykówki, szachów i podróży. W wolnych chwilach eksperymentuje z elektroniką, niejednokrotnie z sukcesami.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: