Apple udostępniło coroczną reklamę świąteczną – “The Magic of Mini”

Tomek Czech   25 listopada 2020

Apple udostępniło właśnie na YouTube swoją coroczną reklamę świąteczną. Akcja skupiona jest wokół muzyki, a w klipie pojawiają się dwa głośniki z Cupertino – oryginalny HomePod oraz – w roli głównej – HomePod mini, który niedawno wszedł do sprzedaży.

berrolia

“The Magic of Mini”

W reklamie występuje amerykańska raperka Tierra Whack. Wykorzystane są też jej dwa utwory: “Peppers and Onions” oraz “feel good”.

“Podkręć święta z HomePodem mini. Małe przyjemności nigdy nie brzmiały tak mocno” – pisze Apple.

HomePod mini kosztuje 99 dolarów. Nie jest oficjalnie dostępny w Polsce.

Więcej reklam od Apple:

Ruszył wspólny projekt ThinkApple i iSpot!

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: