nju mobile – operator wyjaśnia wątpliwości dotyczące oferty

by Marek on 6 maja 2013

20130506-154049.jpgnju mobile przebojem wdarła się na nasz rynek oferując naprawdę tanie „nielimitowane wszystko” (tutaj znajdziesz szczegóły oferty nju), ale, jak to zwykle bywa, równocześnie ze słowami zachwytu nad atrakcyjną ofertą, pojawiły się słowa krytyki i zarzuty. Wątpliwości dotyczyły przede wszystkim 200-złotowej opłaty aktywacyjnej w nju z rachunkiem oraz przerywania rozmów i limitu danych w nju na kartę.

Czytaj też:
heyah non stop – odpowiedź na nju mobile i Red Bull Mobile No Limits
iPhone 4 w Orange: „mega przecena” czy „mega żart”?
Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Orange One

W odpowiedzi na krytyczne komentarze użytkowników, biuro prasowe nju mobile wystosowało komunikat, w którym odnosi się do wszystkich zarzutów i wyjaśnia wątpliwości dotyczące swojej oferty (za Telepolis):

nju mobile z rachunkiem

200 zł za aktywację lub zerwanie umowy
W przypadku wybrania e-faktury (a to przecież jest oferta internetowa) nie jest naliczana żadna opłata aktywacyjna. W przypadku zerwania umowy również klient nie zostanie obciążony opłata za e-fakturę. Jedyne sytuacje kiedy klient zapłaci 200 zł to:
- zażyczył sobie faktury papierowej przy zamówieniu (tzn. nie chciał e-faktury),
- w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy, zamienił e-fakturę na papierową wersję.

Lejek po wykorzystaniu 1 GB, jako zaprzeczenie braku limitów
To nie jest limit, a ograniczenie prędkości. Klient może też dokupić pakiety internetowe i korzystać z Internetu bez ograniczenia prędkości po wykorzystaniu 1 GB. Z doświadczeń wiemy, że 1 GB wystarcza zdecydowanej większości klientów.

nju mobile na kartę

Opłata 5,01 zł za fakturę, która powinna wynosić 5,00 zł, czyli sprawa 1 grosza
Dodatkowy 1 grosz niestety wynika ze stawki VAT i zaokrągleń do 2 miejsc po przecinku. Pracujemy nad tym, aby tą niedogodność wyeliminować.

Przerywanie połączeń w momencie osiągnięcia limitu 2 zł w Usłudze do wszystkich
Zarzut kompletnie nieprawdziwy. Połączenie nie jest przerywane. Po zakończeniu rozmowy klient otrzymuje SMS-a z informacją, że osiągnął limit i do końca dnia ma bezpłatne nielimitowane minuty, SMS-y i Internet do 100 MB.

Limit 2 zł – co się w to wlicza?
Do tego dziennego limitu zliczane są wydatki na: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet (ruch krajowy). Po osiągnięciu wydatków 2 zł dalsze rozmowy, SMS-y i 100 MB Internetu są za darmo do końca dnia. Klient musi jedynie pamiętać o aktywacji usługi do wszystkich, która kosztuje 2 zł i jest ważna przez 7 dni. Oczywiście po upływie ważności można ją przedłużyć/wykupić za 2 zł na kolejne 7 dni. Dodatkowe koszty ponad limit 2 zł mogą wynikać tylko z MMS-ów oraz SMS-ów i rozmów premium, rozmów zagranicznych, roamingu lub zakupu pakietów. Zasada jest prosta i bez haczyków: wydasz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet łącznie 2 zł w danym dniu to do końca tego dnia rozmawiasz, SMS-ujesz i korzystasz z Internetu do 100 MB za 0 zł. Dotyczy to oczywiście ruchu krajowego.

Pesel i nr dowodu przy zamówieniu startera on-line
Wymóg podawania danych: PESEL i numer dowodu dotyczy tylko sprzedaży starterów on-line poprzez portal www.njumobile.pl. Ma to na celu zabezpieczenie przed ewentualnymi oszustwami oraz ułatwia dostarczanie i weryfikację odbiorcy startera, kiedy jest on wysyłany za pośrednictwem kuriera. Jeśli klient nie chce podawać danych i kupić starter nju mobile, może skorzystać ze sprzedaży w tradycyjnych punktach, np. jest już dostępny w ponad 2000 sklepów sieci Żabka.

Brak starterów
Rozwijamy sukcesywnie dystrybucję. Niebawem startery będą szeroko dostępne w tzw. punktach naziemnych. Są już w sklepach Żabka czy kioskach Ruch.

Podobne tematy:

Źródło: Telepolis

Previous post:

Next post: