Zgodnie z tym, czego należało się spodziewać, Apple Watch coraz bardziej dominuje rynek smartwatchy i urządzeń ubieralnych pod względem zysków ze sprzedaży, dokładnie tak, jak robi to iPhone i Mac : Tim Cook oświadczył dzisiaj, że w pierwszym tygodniu sezonu świątecznego sprzedaż Apple Watcha była najwyższa w historii, a jego słowa potwierdził najnowszy raport firmy analitycznej Slice Intelligence.
Według Cooka, Apple Watch sprzedaje się “rewelacyjnie” i będzie w tym roku jednym z najpopularniejszych prezentów gwiazdkowych. Szef Apple dodał, że obecny kwartał (październik-grudzień 2016 r.) pod względem wysokości sprzedaży będzie prawdopodobnie najlepszym kwartałem w historii Apple Watcha.
Potwierdzają to dane zebrane przez Slice Intelligence: z raportu wynika, że w listopadzie Apple Watch miał ogromny, bo aż 46-procentowy udział w rynku urządzeń noszonych, jeśli chodzi o dochód ze sprzedaży online. Drugie miejsce zajął Fitbit (31,9%), trzecie Garmin (8,1%), a czwarte Samsung (4%).
Co ciekawe, Apple zwiększyło udział w rynku w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku: z 37% do 46,6%.
Więcej o Apple Watchu:
- Apple Watch Series 2 – pierwsze wrażenia
- Jak włączyć funkcję automatycznego odblokowywania Maca przez Apple Watcha
- Okrągły Apple Watch? Patenty przyznane Apple wskazują na prace nad urządzeniem z okrągłym wyświetlaczem
Posłuchaj najnowszego odcinka ThinkApple Podcast – przez iTunes, na SoundCloud lub po prostu tutaj:
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: Reuters, AppleInsider