O tym, jak idzie sprzedaż najnowszych produktów Apple, dowiadujemy się w ostatnim czasie raczej z wywiadów udzielanych przez szefów firmy, niż z jej sprawozdań finansowych. Jakiś czas temu Phil Shiller zdradził, że sprzedaż nowego MacBooka Pro jest najwyższa w historii Apple. Potem Tim Cook oświadczył, że w pierwszym tygodniu sezonu świątecznego również sprzedaż Apple Watcha była najwyższa w historii (jego słowa potwierdził najnowszy raport Slice Intelligence). Wczoraj z kolei Cook skomentował rynkowy debiut najnowszego i najgłośniejszego w ostatnim czasie produktu firmy – AirPods.
Zapytany przez dziennikarza o to, jak słuchawki radzą sobie na rynku, szef Apple powiedział, że odniosły one “olbrzymi sukces” (czytaj: sprzedają się jak świeże bułeczki). Cook dodał też, że Apple stara się je produkować jak najszybciej, żeby zaspokoić olbrzymi popyt.
AirPodsy pojawiły się w sprzedaży na krótko przed świętami. Ich dostępność była bardzo ograniczona, więc szybko się wyprzedały. Obecnie są dostępne zaledwie w kilku Apple Store’ach na świecie, a jeśli chcemy zamówić je na stronie Apple, na przesyłkę będziemy musieli poczekać do lutego.
W Polsce słuchawki pojawiły się przed świętami w kilku warszawskich salonach iSpotu i również błyskawicznie zostały wykupione. Inni resellerzy, m.in. Cortland i iMad poinformowali, że AirPodsy będą u nich dostępne na początku nowego roku.
Nam udało się dostać słuchawki już w zeszłym tygodniu. Przeczytaj moje wrażenia – po pierwszym i drugim dniu.
KONKURS: wygraj niezwykły uchwyt samochodowy Berrolia i powerbank Green Cell 18000 mAh!
Posłuchaj najnowszego odcinka ThinkApple Podcast: AirPods i najważniejsze wydarzenia w świecie Apple w 2016.
Przeczytaj też:
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.
Źródło: CNBC