Wydany przez Apple w listopadzie album “Designed by Apple in California”, dokumentujący 20 lat historii dizajnu produktów z Cupertino, jest od wczoraj dostępny w Polsce.
Publikacja składa się z 450 fotografii przedstawiających produkty Apple – od iMaca z 1998 r. do Apple Pencil z roku 2015. W książce znalazły się również opisy materiałów i technik używanych przez projektantów z Cupertino. Wprowadzenie napisał Jony Ive.
Ta kronika opowiadana obrazem, obejmująca czasy od iMaca po Apple Pencil, zawiera także opisy innowacyjnych materiałów i technik, a jej autorom udało się uchwycić każdy detal — wiernie i spójnie pod względem artystycznym. Przez ponad osiem lat tworzyliśmy ją z taką samą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, jak przedstawione w nim produkty.
Album ma twardą oprawę, jest wydrukowany z ośmiokolorowymi rozbarwieniami, z użyciem farb niepodatnych na ghosting, na specjalnym niemieckim papierze z matowosrebrnymi zdobieniami brzegów. Jest świadectwem niepowtarzalnych osiągnięć Apple w dziedzinie dizajnu, inżynierii i technologii produkcji, a zarazem hołdem dla ludzi, którzy za nimi stoją.
Album jest dostępny w polskim Apple Online Store w dwóch formatach:
- 260 x 324 mm za 899 zł
- 330 x 413 mm za 1299 zł
Zanim zaczniesz oburzać się ceną, przeczytaj ten tekst.
Wszystkie wczorajsze nowości od Apple:
- iPhone 7/Plus (PRODUCT)RED „Special Edition” – dostępność i ceny w Polsce
- iPhone 7/Plus (PRODUCT)RED z czarnym przodem obudowy
- iPhone 7 Plus (PRODUCT)RED na pierwszym wideo (unboxing)
- Apple podwaja ilość pamięci w iPhonie SE i „zabija” ostatni model 16 GB
- Apple prezentuje nowe silikonowe i skórzane etui do iPhone’a 7, 7 Plus i SE
- Nowe paski do Apple Watcha: sportowe, nylonowe, skórzane, Nike, Hermès
- Apple wprowadza do sprzedaży nowego iPada 9,7″, czyli odświeżoną i tańszą wersję iPada Air 1
- Clips – kto sieje klipy, zbiera zachwyty, czyli nowa aplikacja od Apple wykorzystująca sztuczną inteligencję
iPhone 8. Będzie rewolucja? Posłuchaj najnowszego odcinka ThinkApple Podcast.
Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.