Zgodnie z przypuszczeniami, największy polski bank – PKO BP, udostępnił dzisiaj swoim klientom Apple Pay. Z usługi mogą korzystać posiadacze kart debetowych i kredytowych, wydanych zarówno przez Visa, jak i Mastercard.
Jednak, jak podaje bank, do Apple Pay można podpiąć jedynie karty wydane klientom indywidualnym. Obecnie płatności mobilne od Apple nie są więc dostępne dla kart powiązanych z kontami firmowymi.
Apple Pay działa też od dzisiaj w połączeniu z dowolną kartą płatniczą do konta osobistego lub kartą kredytową Inteligo.
PKO PB wyjaśnia też często pytającym o to klientom, że do płacenia Apple Pay nie jest potrzebna aplikacja IKO.
Wielu użytkowników zgłasza w sieciach społecznościowych, że ma problem z dodaniem karty PKO BP do aplikacji Wallet – SMS potwierdzający aktywację przychodzi po bardzo długim czasie lub nie przychodzi w ogóle. Trzeba się uzbroić w cierpliwość, a najlepiej spróbować później – prawdopodobnie wielu klientów banku próbuje dodać kartę właśnie teraz i system ma problemy z obsłużeniem tak dużej ilości zapytań.
Zobacz nasz kompletny przewodnik: Jak używać Apple Pay?