Mimo stosunkowo niskiej awaryjności sprzętu Apple i dużej intuicyjności systemu iOS, pewnie także i Ty w którymś momencie spotkałeś/aś się z problemem ze swoim iPhonem, po rozwiązanie którego trzeba było udać się do internetu. Zobacz 10 najcześciej spotykanych problemów użytkowników iPhone’ów, według ilości wyszukiwań w Google.
10 najczęstszych problemów z iPhonem
To ciekawe zestawienie przygotował serwis Freedom Mobiles, który na podstawie 130 najczęściej wyszukiwanych w internecie fraz dotyczących problemów z iPhone’ami przygotował listę 10 najczęściej pojawiających się problemów ze smartfonami Apple.
Całość została podzielona na trzy listy, według pochodzenia użytkowników: ogólnoświatową, USA oraz UK. My przyjrzymy się tej ogólnoświatowej.
Pierwsze miejsce wśród najczęściej pojawiających się problemów ze smartfonami Apple zajmuje “iPhone jest zablokowany, połącz z iTunes”. Sytuacja taka najczęściej ma miejsce po 10-cio krotnym błędnym wpisaniu kodu telefonu, a rozwiązanie tego problemu znajdziecie na oficjalnej stronie wsparcia Apple.
W tym samym miejscu znajdziecie rozwiązanie drugiego najczęściej występującego problemu pod tytułem “nie pamiętam kodu iPhone’a”.
Podium wśród najczęstszych problemów z iPhone’ami zamyka “Face ID nie działa”.
Całe top 10 najczęstszych problemów z iPhone’ami na świecie wygląda następująco:
- “iPhone jest zablokowany, połącz z iTunes”
- “nie pamiętam kodu iPhone’a”
- “Face ID nie działa”
- “iPhone zawiesza się na logo Apple”
- “iPhone się nie ładuje”
- “iPhone wirus”
- “ciecz wykryta w porcie Lightning”
- “iPhone włącza się”
- “CarPlay nie działa”
- “AirPods nie łączą się z iPhonem”
Zobacz także:
- Niesamowicie niskie ceny iPhone’a 14, 14 Pro i 14 Pro Max
- Które iPhone’y Apple wycofa z oferty i czy obniży cenę starszych modeli po premierze iPhone’a 15
- Raport: iPhone’y 14 sprzedają się świetnie – lepiej niż poprzednie modele
- Stało się! iPhone 14 poniżej 4 tys. zł
- Niesamowicie niskie ceny iPhone’a 14, 14 Pro i 14 Pro Max