Android – nie tylko daje z buta prosto w twarz, również wybucha… prosto w twarz

Tomek Czech   25 kwietnia 2018

Kiedyś pisałem o tym, jak dostałem od Androida z buta prosto w twarz. Okazuje się, że Apple widzi konkurencyjny system podobnie. W nowej reklamie firmie z Cupertino “Andek” wybucha użytkowniczce właśnie… prosto w twarz. A dokładniej, robi to aplikacja z otwartego – i tym sposobem mniej bezpiecznego – sklepu z aplikacjami Google Play.

To jeden z dwóch nowych klipów z zapoczątkowanej w ubiegłym roku kampanii, mającej przekonać użytkowników Androida do przejścia na iOS.

Dlaczego według Apple warto przesiąść się na iOS? 

  • Bezpieczny sklep z aplikacjami

  • Selfie z trybem oświetlenia portretowego

W zeszłym roku Apple przekonywało, że powodem przesiadki może być też:

  • szybkość
  • bezpieczeństwo
  • łatwa synchronizacja zdjęć…
  • …czy muzyki
  • oraz samo to, jak łatwo jest zmienić system z Androida na iOS

Zobacz wszystkie reklamy z ubiegłego roku.

Przeczytaj też:

Otwieramy ThinkStore – wyjątkowy sklep z najlepszymi na rynku akcesoriami do sprzętu Apple

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

BLACK DEALS - mega oferty na APPLE w LANTRE

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: