Android – nie tylko daje z buta prosto w twarz, również wybucha… prosto w twarz

Tomek Czech   25 kwietnia 2018

Kiedyś pisałem o tym, jak dostałem od Androida z buta prosto w twarz. Okazuje się, że Apple widzi konkurencyjny system podobnie. W nowej reklamie firmie z Cupertino “Andek” wybucha użytkowniczce właśnie… prosto w twarz. A dokładniej, robi to aplikacja z otwartego – i tym sposobem mniej bezpiecznego – sklepu z aplikacjami Google Play.

To jeden z dwóch nowych klipów z zapoczątkowanej w ubiegłym roku kampanii, mającej przekonać użytkowników Androida do przejścia na iOS.

Dlaczego według Apple warto przesiąść się na iOS? 

  • Bezpieczny sklep z aplikacjami

  • Selfie z trybem oświetlenia portretowego

W zeszłym roku Apple przekonywało, że powodem przesiadki może być też:

  • szybkość
  • bezpieczeństwo
  • łatwa synchronizacja zdjęć…
  • …czy muzyki
  • oraz samo to, jak łatwo jest zmienić system z Androida na iOS

Zobacz wszystkie reklamy z ubiegłego roku.

Przeczytaj też:

Otwieramy ThinkStore – wyjątkowy sklep z najlepszymi na rynku akcesoriami do sprzętu Apple

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

Tomek Czech

Założyciel i redaktor naczelny ThinkApple. Dziennikarz (dyplomowany!) i fotograf (kiedyś…). Współtworzył Biuletyn Fotograficzny, publikował m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce, Pozytywie. Kawałek serca zostawił w Barcelonie, a zdrowia w niemieckiej fabryce samochodów ciężarowych.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: