“Apple One” – tak będą się nazywały pakiety usług Apple; premiera już w październiku (raport)

Łukasz Bernaczyk   14 sierpnia 2020

Według Marka Gurmana z Bloomberga, który powołuje się na własne źródła wśród pracowników firmy z Cupertino, już niebawem Apple wprowadzi kilka pakietów swoich usług pod wspólną nazwą “Apple One”. Cena każdego pakietu będzie niższa niż łączna cena wszystkich wchodzących w jego skład usług zakupionych osobno. “Apple One” ma trafić do sprzedaży już w październiku, wraz z premierą iPhone’a 12.

“Apple One” – usługi Apple w tańszych pakietach

W różne pakiety będą łączone takie usługi abonamentowe, jak Apple Music, Apple TV+, Apple News, Apple Arcade oraz iCloud.

Podstawowy pakiet będzie najprawdopodobniej obejmował Apple Music i Apple TV+, natomiast kolejne pakiety mają oferować większą ilość usług giganta z Cupertino.

Według informatorów Bloomberga, Apple przygotowuje też kolejną usługę abonamentową – treningi fitness, dostępne przez aplikacje na iPhonie, iPadzie i Apple TV. Roboczo nazywana jest ona “Seymour” i będzie dostępna w droższych pakietach.

Co ciekawe, pakiety będzie można dzielić aż z sześcioma członkami rodziny, podobnie jak ma to miejsce obecnie w przypadku pojedynczych usług, jak iCloud czy Apple Music, w ramach Chmury rodzinnej.

iPhone i iPad będą nam sugerować zakup danego pakietu na podstawie tego, jakich aplikacji i serwisów używamy. Ta funkcja pojawi się wraz z premierą iOS 14 i iPadOS 14.

Co prawda ceny poszczególnych pakietów nie są jeszcze znane, ale informatorzy twierdzą, że ich zakup ma pozwolić oszczędzić od 2 dol. do 5 dol. miesięcznie, co w Polsce przełoży się na 10 zł – 25 zł miesięcznych oszczędności.

Apple zamierza też uatrakcyjnić ofertę swoich płatnych serwisów, jednocześnie mając nadzieję na pozyskanie nowych subskrybentów. Według Marka Gurmana, celem Apple jest posiadanie 600 milionów aktywnych abonentów jeszcze przed końcem 2020 roku i wiele wskazuje na to, że cel ten zostanie zrealizowany.

Maki w chipami z serii "M" w rewelacyjnych cenach!

Źródło

Łukasz Bernaczyk

Swoją przygodę z Apple zaczął w 1992 r. od Macintosha Classic. Od tego czasu wierny użytkownik i fan marki z Cupertino. Z wykształcenia mgr inż. informatyki w inżynierii, pracuje również jako Dyrektor ds. Rozwoju w jednej z podpoznańskich firm. Gadżeciarz, miłośnik amerykańskiej koszykówki, szachów i podróży. W wolnych chwilach eksperymentuje z elektroniką i własnoręcznie robionym smart home.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: