Apple wystartowało z programem naprawczym dla słuchawek AirPods Pro, w których występują problemy z dźwiękiem lub działaniem aktywnej redukcji hałasu (ANC). Zobaczmy szczegóły tej akcji serwisowej.
Program naprawczy dla AirPods Pro
Według Apple, problemy z dźwiękiem i aktywną redukcją hałasu dotyczą “małego procenta AirPods Pro wyprodukowanych przed październikiem 2020 r.”.
Problemy w wadliwych słuchawkach polegają na:
- nieczystym odtwarzaniu dźwięku – trzeszczenie i inne zakłócenia, które są bardziej zauważalne w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń lub rozmowy telefonicznej;
- nieprawidłowej pracy funkcji aktywnej redukcji hałasu (ANC), jak brak basów lub głośniejsze dźwięki pochodzące ze środowiska zewnętrznego (np. odgłosy z ulicy lub hałas samolotów).
Jeżeli wasze AirPodsy Pro wykazują któryś z powyższych problemów, należy zgłosić się z nimi do autoryzowanego serwisu Apple, który stwierdzi, czy kwalifikują się one do opisywanego programu naprawczego. W przypadku pozytywnej decyzji słuchawki zostaną bezpłatnie wymienione na nowe (jedna lub obie). Etui nie podlega programowi, więc nie zostanie wymienione.
Program ma zasięg ogólnoświatowy i kwalifikują się do niego słuchawki, z którymi zgłosimy się do autoryzowanego serwisu nie później niż dwa lata po zakupie. Program nie przedłuża okresu gwarancyjnego wymienionych słuchawek.
Zobacz także:
- Które iPhone’y Apple wycofa z oferty i czy obniży cenę starszych modeli po premierze iPhone’a 15
- Pobierz oficjalne instrukcje Apple do samodzielnej naprawy iPhone’a
- iPhone 12 i 12 mini tańsze o 400 zł
- W 2021 iPhone wygenerował większy przychód niż smartfony Samsunga, Xiaomi, Oppo i Vivo razem wzięte
- Poradnik ThinkApple: Jak robić zdjęcia makro każdym iPhonem, nie tylko iPhonem 13