Raport: AirPods Pro 2 z nowymi funkcjami, premiera w 2022. AirPods 3 jeszcze w tym roku

Łukasz Bernaczyk   6 lipca 2021

Według ostatnich doniesień analityka Ming-Chi Kuo, jeszcze w tym roku Apple zaprezentuje trzecią generację słuchawek AirPods, natomiast w przyszłym roku doczekamy się AirPods Pro 2, które wyposażone będą w nowatorskie funkcje monitorowania zdrowia użytkownika.

AirPods 3

Najnowsze doniesienia od Ming-Chi Kuo pokrywają się z informacjami, które miesiąc temu przedstawił redaktor Bloomberga, Mark Gurman.

AirPods 3, według tych doniesień, zobaczymy jeszcze w tym roku, najprawdopodobniej późną jesienią. O samych słuchawkach wiemy niewiele, poza tym, że stylistycznie mają się upodobnić do AirPods Pro.

Słuchawki mają dalej pozostać urządzeniami dousznymi, a nie – jak w przypadku Pro -dokanałowymi. Sporo krótsze niż obecnie mają być wystające “pałąki”. Nowy będzie również kształt etui.

AirPods Pro 2

Jeśli chodzi o AirPods Pro 2, to – podobnie jak Gurman – także Kuo zapowiada, że ich premiera odbędzie się dopiero w 2022 roku. Nowością w tym modelu słuchawek mają być nowe czujniki ruchu oraz sensory śledzące aktywność fizyczną i stan zdrowia użytkownika.

Już w 2016 r. Apple otrzymało patent na czujniki umieszczone w słuchawkach, pozwalające na ciągłe monitorowanie takich parametrów życiowych, jak temperatura, puls czy potliwość.

Wcześniejsze raporty mówiły, że AirPods 2 mogą posiadać zupełnie nowy dizajn – może z nich całkowicie zniknąć wystający walcowaty „pałąk”, a cała elektronika może zostać umieszczona w części dousznej, podobnie, jak ma to miejsce chociażby w Galaxy Buds od Samsunga.

100 milionów sprzedanych AirPodsów w 2022 roku

Ming-Chi Kuo prognozuje, że w tym roku całkowita sprzedaż słuchawek AirPods wyniesie około 70-75 mln. Wcześniejsze prognozy mówiły o większej liczbie, lecz przesunięcie terminu premiery AirPods 3 na późniejszy okres w tym roku sprawią, że część klientów wybierze słuchawki konkurencji lub atrakcyjne cenowo Beats Studio Buds.

Kuo zapowiada również, że w 2022 roku Apple sprzeda ponad 100 mln słuchawek, co oznaczałoby wzrost o około 30%.

Codziennie nowy HOT DEAL na Apple!

Źródło

Łukasz Bernaczyk

Swoją przygodę z Apple zaczął w 1992 r. od Macintosha Classic. Od tego czasu wierny użytkownik i fan marki z Cupertino. Z wykształcenia mgr inż. informatyki w inżynierii, pracuje również jako Dyrektor ds. Rozwoju w jednej z podpoznańskich firm. Gadżeciarz, miłośnik amerykańskiej koszykówki, szachów i podróży. W wolnych chwilach eksperymentuje z elektroniką i własnoręcznie robionym smart home.

Podłącz się do nas na Twitterze lub Facebooku, żeby nie przegapić żadnych informacji ze świata Apple.

Poprzedni post:

Następny post: